אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ההכנסות בסייבר מאנדיי צפויות לשבור את שיא כל הזמנים צילום: איי אף פי

ההכנסות בסייבר מאנדיי צפויות לשבור את שיא כל הזמנים

יום המכירות המקוון הסתיים אמש מעבר לרף של 6.6 מיליארד דולר, עלייה של כ-17% לעומת אשתקד. המוצרים המובילים היו צעצועי ילדים, מכשירים אלקטרוניים ידניים, בגדים ונעליים

28.11.2017, 17:27 | שירות כלכליסט

סייבר מאנדיי – יום שני הראשון לאחר בלאק פריידי - האחרון צפוי לשבור את שיא כל הזמנים. נכון לאתמול בלילה עמד יום המכירות המקוון להסתיים מעבר לרף ה-6.59 מיליארד דולר. מדובר בעלייה של כ-17% לעומת אשתקד.

קראו עוד בכלכליסט

חברת אדובי (Adobe) עוקבת אחר 80% מעסקאות האונליין מ-100 רשתות מובילות בארה"ב. בתחילה היו תחזיותיה שסך המכירות יעקוף עת רף ה-6.5 מיליארד דולר.

בסייבר מאנדיי המובילים היו צעצועי ילדים, מכשירים אלקטרוניים ידניים וביגוד והנעלה.

קניות ברשת בסייבר מאנדיי , צילום: איי אף פי קניות ברשת בסייבר מאנדיי | צילום: איי אף פי קניות ברשת בסייבר מאנדיי , צילום: איי אף פי

סוף שבוע המכירות לעסקים קטנים (Small Business Saturday and Sunday) הסתכם ב-5.12 מיליארד דולר – עלייה של 10% משנה שעברה. רוב המכירות השנה בסייבר מאנדיי נעשו מסמאטפונים וממכשירים ניידים אחרים ושיעור המכירות ממחשבים שולחניים היה חלש.

גם במהלך הבלאק פריידי נרשם שיא כשהמכירות הגיעו ל-5.03 מיליארד דולר – עלייה של 17% לעומת יום זה אשתקד. הפריטים הנמכרים ביותר במהלך יום זה היו מכשיר ה"נינטנדו סוויץ'", "האטצ'ימאלס", "LOLסופרייז" ומכוניות ממונעות לילדים.

"אנשים ממש מתחילים להבין איך להשתמש במכשירים הניידים שלהם", אומרת מיקי מריקל, סגנית נשיא חטיבת השיווק והניתוח של אדובי. "במקביל, הקמעונאים מתחילים להבין איך לעשות אופטימיזציה למובייל. אנו רואים את המיזוג של שתי מגמות אלו".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות