אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תאונה קטלנית נוספת לטסלה: הסוללה החשמלית של הרכב עלתה באש, שני נערים נהרגו

תאונה קטלנית נוספת לטסלה: הסוללה החשמלית של הרכב עלתה באש, שני נערים נהרגו

מכונית טסלה מודל S עלתה באש כשהתנגשה בקיר בטון בפלורידה. מחקירה ראשונית עולה כי גורם משמעותי לתאונה היה כנראה מהירות הנהיגה

10.05.2018, 11:53 | שירות כלכליסט

הסוכנות האמריקאית לבטיחות תחבורתית ( NTSB) תפתח בחקירה בנוגע להתנגשות קטלנית של רכב טסלה מודל S, שעלה באש כשהתנגש בקיר בטון בפלורידה ביום שלישי, כך הודיעה הסוכנות.

קראו עוד בכלכליסט

צוות של 4 חוקרי NTSB יבדקו את התאונה שבה נספו שני בני אדם. לדברי הסוכנות, לא צפויה מעורבות של טכנולוגיות הנהיגה האוטומטית של טסלה בחקירה. החוקרים יתמקדו בעיקר באופן המענה של מכבי האש וכוחות הצלה אחרים לדליקה שאחזה במצבר הרכב לאחר ההתרסקות.

גורם משמעותי לתאונה היה כנראה מהירות הנהיגה. לדברי משטרת פורט לודרדייל, הרכב ממודל S שנת 2014 סטה מהדרך והתנגש בקיר בטון ו"מיד עלה בלהבות שאפפו את הרכב לגמרי".

התאונה בפלורידה שבה היה מעורב רכב של טסלה , צילום מסך: MSNBC          התאונה בפלורידה שבה היה מעורב רכב של טסלה | צילום מסך: MSNBC התאונה בפלורידה שבה היה מעורב רכב של טסלה , צילום מסך: MSNBC

"ל-NTSB היסטוריה ארוכה של חקירות בתחום טכנולוגיות תחבורה חדישות, כגון דליקות בסוללות הליתיום-יון בתעופה המסחרית", אמר יו"ר הסוכנות רוברט סומוואלט בהצהרה רשמית של NTSB. "מטרת חקירות אלו היא להבין את ההשלכות של טכנולוגיות חדישות אלו כאשר הן חלק מתאונות תחבורה".

לדברי המשטרה, הנהג והנוסע לצדו מתו במקום התאונה ונוסע במושב האחורי נלקח לבית החולים לאחר שהועף מהרכב עם ההתנגשות.

זוהי החקירה הפעילה הרביעית שמקיימת ה-NTSB שבה מעורב רכב מתוצרת טסלה, והשלישית מביניהן שבה ארעה דליקה. הסוכנות חוקרת עתה התרסקות של רכב טסלה מודל X שארעה ב-23 במרץ ובה עלה הרכב באש לאחר התנגשות בגדר הפרדה בקליפורניה. בתאונה נהרג נהג הרכב. רכב טסלה אחר ממודל X SUV עלה באש לאחר התנגשות בחניון מקורה באוגוסט אשתקד.

בנוסף מתנהלת חקירה לגבי התנגשותו של רכב טסלה מודל S בכבאית חונה בכביש מהיר בלוס אנג'לס בינואר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
23, בוא נעמיד למבחן את השטויות שכתבת
רובם המוחלט של כלי הרכב על הכביש מונעים בבנזין. מתוך מליוני התאונות שקורות ברחבי העולם כל שנה, רק אחוז זעיר ביותר מסתיים בהתלקחות הרכב. מיכלי הדלק שופרו לאורך השנים (מי שעוד זוכר את מכוניות פורד מוסטנג מלפני כ40-50 שנה שהיו חוגגות ל"ג בעומר כשהיו ניכנסים בהן מאחור) וכנ"ל יקרה לגבי המצברים במכוניות החשמליות. מצברים וסוללות עדיין עולים באש גם ללא "התרסקויות" של סמארטפונים או מחשבים ניידים. ראה ערך סמסונג נוט "משהו".
מגיב סידרתי  |  10.05.18
לכל התגובות