אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פלסטר לתעשייה המקומית: משרד הכלכלה גייס את הרשתות לחודש "כחול לבן" צילום: תומריקו

פלסטר לתעשייה המקומית: משרד הכלכלה גייס את הרשתות לחודש "כחול לבן"

במהלך חודש יולי יציעו רשתות כמו יינות ביתן, ויקטורי, שופרסל ועוד מבצעים על מוצרים מתוצרת ישראל. המהלך נועד לחזק את התעשייה הישראלית שנפגעה מפתיחת שוק המזון המקומי ליבוא

02.07.2018, 09:46 | נורית קדוש

אחרי שפתח את שוק הצריכה ליבוא, משרד הכלכלה מגייס את רשתות השיווק לטובת חיזוק התעשייה המקומית. ל"כלכליסט" נודע כי רשתות השיווק הגדולות נערכות לקיים החודש פעילות לחיזוק תעשיית המזון המקומית בהשקעה של כ־3 מיליון שקל. במסגרת המהלך שהוביל משרד הכלכלה, צפויות שופרסל, מגה, יינות ביתן וויקטורי לקיים ביולי “חודש כחול־לבן" במאות סניפים בכל רחבי הארץ.

קראו עוד בכלכליסט

הרשתות ייחדו את כל מבצעיהן בחודש זה למוצרים כחול־לבן. המבצעים שישתנו מרשת לרשת ייחשפו בכל שבוע כדי לשמר את העניין של הלקוחות.

מהלך זה של משרד הכלכלה נועד לחזק את התעשייה הישראלית שנפגעה בשנים האחרונות דווקא מהחלטות הממשלה לפתיחת שוק המקומי ליבוא, בין היתר דרך חלוקת מכסות פטורות ממכס ליבוא בשר וגבינות קשות. מהלכים אלה הממשלה קידמה במקביל את רפורמת הקורנפלקס הכוללת שורת הקלות בייבוא מוצרי מזון יבש שאינו רגיש, בנסיון להוריד את יוקר המחיה.

 , צילום: אוראל כהן צילום: אוראל כהן  , צילום: אוראל כהן

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות