אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שינויים בצמרת בזק: סמנכ"ל השיווק גיל רוזן וסמנכ"ל הלקוחות איתמר הראל פורשים צילום: צביקה טישלר, נמרוד גליקמן

שינויים בצמרת בזק: סמנכ"ל השיווק גיל רוזן וסמנכ"ל הלקוחות איתמר הראל פורשים

במקביל הודיע מנכ״ל בזק, דודו מזרחי על מינויו של אודי עטר לסמנכ"ל חטיבת הלקוחות במקומו של הראל. הראל פורש מבזק לאחר 16 שנה בחברה, מהן 11 שנה כראש חטיבת הלקוחות; רוזן פורש לאחר כשלוש שנים בראשות חטיבת השיווק והחדשנות

04.10.2018, 18:11 | שירות כלכליסט

סמנכ"ל חטיבת הלקוחות של בזק, איתמר הראל, וסמנכ"ל השיווק והחדשנות בחברה, גיל רוזן, הודיעו על פרישתם. במקביל הודיע מנכ״ל בזק, דודו מזרחי על מינויו של אודי עטר לסמנכ״ל חטיבת הלקוחות במקומו של הראל.

קראו עוד בכלכליסט

הראל פורש מבזק לאחר 16 שנים בחברה, מהן 11 כראש חטיבת הלקוחות. קודם לכן שימש בתפקידי ניהול בכירים בעיקר בשוק התקשורת. טרם מינויו למנהל החטיבה, שימש כמנהל אגף שיווק ומכירות לפרטיים, ולעסקים וקטנים בחברה. כראש חטיבת הלקוחות, הראל היה ממונה על פעילות המהווה את עיקר הכנסותיה של החברה.

גיל רוזן, איתמר הראל, צילום: צביקה טישלר, נמרוד גליקמן גיל רוזן, איתמר הראל | צילום: צביקה טישלר, נמרוד גליקמן גיל רוזן, איתמר הראל, צילום: צביקה טישלר, נמרוד גליקמן

רוזן פורש מבזק לאחר כשלוש שנים בראשות חטיבת השיווק והחדשנות. לרוזן ניסיון של מעל ל-17 שנה בתחומי התקשורת והמדיה, והוא הוביל וקידם את נושא החדשנות בבזק.

אודי עטר, שיחליף את הראל בחטיבת הלקוחות הפרטיים מגיע לבזק מהחברה הבת, בזק בינלאומי, שם הוא מכהן כסמנכ״ל חטיבת לקוחות פרטיים. עטר החל את דרכו בבזק בינלאומי בשנת 2001 כנציג שירות והתקדם מעלה במגוון תפקידים בחטיבה הפרטית של החברה עד לדרגת סמנכ״ל. בבזק בינלאומי, עטר היה אחראי על יישום אסטרטגיית POWER NGN תחת הכבל התת ימי של החברה ואסטרטגיית הסייבר ללקוחות פרטיים. עטר ייכנס לתפקידו לאחר ביצוע חפיפה מסודרת הן בבזק בינלאומי והן בבזק.

גיל רוזן , צילום: אוראל כהן גיל רוזן | צילום: אוראל כהן גיל רוזן , צילום: אוראל כהן

מזרחי הודה היום לשני הסמנכ״לים על תרומתם הרבה לבזק, כל אחד בתחומו, ״לאיתמר וגיל, כל אחד בתחומו, תרומה חיונית לביצור מעמדה של בזק כחברת התקשורת המובילה בישראל. איתמר הוביל במשך תקופה ארוכה, ובהצלחה, את חטיבת הלקוחות הפרטיים של בזק, תוך שיפור וייעול מערך השירות והמכירות, עד לרמה הגבוהה ביותר בענף. גיל, המשמש כסמנכ"ל השיווק והחדשנות, אחראי לכניסתה של בזק לתחומי פעילות חדשים ולהשקת מוצרים חדשניים״.

הראל אמר היום, "הגעתי לבזק לפני 16 שנה כאשר היתה גוף לא תחרותי בשליטה ממשלתית, בחיפוש אחר אתגר, ואני מסיים כעת פרק זה בחיי מתוך תחושת סיפוק עצומה. במהלך השנים עמדו בפנינו אתגרים רבים אשר אילצו אותנו להיות תחרותיים ויצירתיים: להצטיין בשירות, להוביל בחדשנות מוצרית, להיות מקצוענים בשירות ובמכירות, וכל זאת כתהליך שאיננו נפסק לרגע".

רוזן אמר היום, "בשלוש שנים האחרונות היתה לי הזכות להוביל ביחד עם החטיבה והחברה את המהפכה של החיים החכמים בישראל. פיתחנו והשקנו מוצרים פורצי דרך כגון נתב ה-Be, הסייבר, עולם העסקים והערים החכמות ועוד. לאורך הדרך התגברנו על לא מעט מהמורות ואפילו הצלחנו יותר מתמיד לחזק את המותג בקמפיינים סוחפי מדינה. לאחר שלוש שנים מוצלחות ומהנות קיבלתי החלטה לצאת לעסקים בזירה הבינלאומית".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות