אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תדיראן מפשירה את מורגן פרימן: תעלה קמפיין שיווקי בהובלתו צילום: לנס הפקות

תדיראן מפשירה את מורגן פרימן: תעלה קמפיין שיווקי בהובלתו

תחקיר CNN שלפיו 8 נשים התלוננו שהשחקן ההוליוודי הטריד אותן מינית, הוביל את תדיראן להקפיא קמפיין בכיכובו. כעת החליטו בחברה שאפשר לפרסמו

02.12.2018, 17:52 | אורנה יפת

יצרנית המזגנים תדיראן תעלה בחודש הבא קמפיין שיווקי בהובלת כוכב הקולנוע האמריקאי מורגן פרימן, כחצי שנה לאחר שהקפיאה את הקמפיין בעקבות האשמות בהטרדה מינית לכאורה מצדו. פרימן (81) ישמש כפרזנטור של החברה לקראת התרחבות הפעילות הבינלאומית של תדיראן וחדירתה לשיווק מזגנים בשוק האמריקאי. פרימן הוא זוכה פרסי אוסקר, גלובוס הזהב וגילדת שחקני המסך ושיחק בעשרות סרטים ובהם “הנהג של מיס דייזי”, “חומות של תקווה”, “שבעה חטאים” ו”מיליון דולר בייבי”.

קראו עוד בכלכליסט

תדיראן חתמה עם פרימן על חוזה התקשרות לשנתיים, ודיווחה כי בכוונתה להשקיע מיליוני שקלים בקמפיין שהפיקה אוג הפקות ובוים בידי רני כרמלי. אלא שבחודש מאי האחרון פרסמה רשת החדשות CNN כתבת תחקיר שלפיה שמונה נשים שונות האשימו את פרימן בהטרדה מינית ובהתנהגות בלתי הולמת. בתדיראן הסבירו כי בעקבות פרסום התחקיר הוחלט להשהות את הקמפיין ואת ההתקשרות עם פרימן "עד שיתבהרו החשדות נגדו".

אנשי תדיראן עמדו בחודשים האחרונים בקשר רציף עם עורכי דינו של פרימן ועקבו מקרוב אחר הדיווחים בנושא הטענות להטרדות מצדו, והחליטו כי אין מניעה לאשר את הקמפיין בשלב זה. בתדיראן מציינים כי לא הוגשה אף תלונה נגד פרימן בגין החשדות המיוחסים לו. עוד טוענים בחברה כי ההחלטה להעלות את הקמפיין לא נעשתה בחלל ריק וכי גופים מסחריים בכל העולם לא עצרו את התקשרותם עם פרימן לאחר שידור התחקיר.

"בימים אלו עולה לאקרנים סרט הקולנוע ‘מפצח האגוזים וארבע הממלכות’ בכיכובו של פרימן, והסדרה “The Story of God” בכיכובו משודרת בימים אלו בתאגיד השידור הציבורי כאן", נמסר מתדיראן. "לאור זאת תדיראן החליטה להכניס לתוקף את ההסכם שעליו חתמה עם השחקן ובמאי הקולנוע האמריקאי מורגן פרימן".

מימין: משה ממרוד עם מורגן פרימן, צילום: לנס הפקות מימין: משה ממרוד עם מורגן פרימן | צילום: לנס הפקות מימין: משה ממרוד עם מורגן פרימן, צילום: לנס הפקות

נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק בתדיראן ובתו של בעל השליטה והמנכ"ל משה ממרוד, אמרה: "חיפשנו פרזנטור בעל שם עולמי שמשדר יציבות ושהוא הכי טוב בתחומו – בדיוק כמו מזגני תדיראן, ומשם הבחירה היתה קלה".

בינואר האחרון ביצעה קבוצת תדיראן ארגון מחדש במערך השיווק שלה ונפרדה ממשרד הפרסום ראובני פרידן שליווה אותה במשך שלוש שנים. מכירות שוק המזגנים בישראל ירדו בשנה האחרונה ב־15% באופן שפגע בתוצאות העסקיות של כל יצרניות מוצרי החשמל. תדיראן, שמתמקדת במיזוג אוויר, סיימה את הרבעון השלישי בירידה של 20.6% בהכנסות ושל 25% ברווח הנקי בהשוואה לרבעון המקביל. מגמה זו וכוונתה של החברה לפנות לשווקים זרים עומדות מאחורי הקמפיין החדש בכיכובו של פרימן.

בשנה האחרונה פועלת תדיראן לחזור לזירה הבינלאומית בשאיפה למכור מערכות מיזוג אוויר לשווקים באמריקה ובאירופה. לאחרונה חתמה החברה על חוזה עם ספק מזגנים נוסף בשם Skyworth במטרה שיספק לה מזגנים לצד הספק הקבוע שלה, חברת Gree הסינית, וזאת לצורך הרחבת התפוצה בחו"ל.

סמנכ"לית השיווק בתדיראן נופר ממרוד: חיפשנו פרזנטור בעל שם עולמי שמשדר יציבות ושהוא הכי טוב בתחומו — בדיוק כמו מזגני תדיראן"

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות