אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ב.מ.וו עוקצת את מרצדס בסרטון לציון פרישת המנכ״ל המיתולוגי צילום: youtube

ב.מ.וו עוקצת את מרצדס בסרטון לציון פרישת המנכ״ל המיתולוגי

בוידאו, שנעשה כמחווה ראויה והומוריסטית מצידה של יריבה היסטורית - נראה דיטר זויטשה נפרד מעמיתיו ויוצא ממשרדי דיימלר אל מכונית מרצדס S-class. הוא מגיע לביתו ומתכונן לצאת לנסיעה רגועה, ואז...מגיע הפאנצ'ליין

26.05.2019, 13:54 | שירות כלכליסט

חברת מרצדס בנץ נכנסת לעידן חדש עם פרישתו של מנכ"ל החברה, דיטר זטשה.

קראו עוד בכלכליסט

היא מתקדמת אל העתיד עם מנהיג חדש ומיקוד חד יותר בטכנולוגיה שמעצבת את נוף תעשיית הרכב. צטשה עובר גם הוא לשלב הבא בחייו, חופשי מהלחצים שכרוכים בניהול חברת ענק בתעשיית הרכב.

מנכ"ל דיימלר מרצדס לשעבר דיטר זטשה, צילום: בלומברג מנכ"ל דיימלר מרצדס לשעבר דיטר זטשה | צילום: בלומברג מנכ"ל דיימלר מרצדס לשעבר דיטר זטשה, צילום: בלומברג

הסרטון הבא שפרסמה BMW, שכותרתו "כל העניין בפרישה הוא חקירת עתידך", עוסק בדיוק בזה. 

זהו סרטון מרגש, בו נראה ד"ר Z כשהוא נפרד מעמיתיו ויוצא ממשרדי חברת דיימלר אל מכונית מרצדס S-class שממתינה לו. זטשה מביט החוצה מהחלון במלנכוליה בעוד המכונית חולפת על פני נופי העיר שטוטגארט. הוא מגיע לביתו, ומתכונן לצאת לנהיגה רגועה. דלת החניה נפתחת, וברקע מופיעה הסבכה הקדמית של מרצדס וינטג'. אבל אז מגיע הפאנצ'ליין.

הסרטון הזה הוא מחווה ראויה מצידה של יריבה היסטורית, שמכילה כמות יפה של הומור מכובד ורוח טובה. והוא עובד, אפילו אם אתם יודעים מראש מה עומד לקרות.

דיטר זטשה בב.מ.וו רודסטר I8, צילום: youtube דיטר זטשה בב.מ.וו רודסטר I8 | צילום: youtube דיטר זטשה בב.מ.וו רודסטר I8, צילום: youtube

המילים שבסוף הסרטון נראות כנות: "תודה לך דיטר זטשה, על כל כך הרבה שנים של תחרות מלאת השראה". וזה בטח לא הסוף.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
גרמנים לא טועים פעמיים
הדגם החשוב והנמכר ביותר של מרצדס, ה c class, מאבד לבמוו 3 את השוק. רכבים אופנתיים כמו A, CLA, שמיוצרים בהונגריה מושכים קהל יעד חדש ונלהב שרוצה את סמל הסטטוס הנחשק. כהחלטה מסחרית אולי מרצדס מוכרים יותר, אבל מאבדים את האיכות והמיצוב של שלהם ונאחזים בעיקר בסמל הנחשק. כנראה שהמיקס הזה גורם ללקוחות שבויים לחפש את מותג הרכב שנשאר נאמן להבטחה שלו להיות חווית הנהיגה המושלמת ולספק את זה כל פעם מחדש. במוו יודעת לעמוד מאחורי ההבטחה הזאת, לתמחר את זה בהתאם ולא לאבד את הלקוחות שמלווים אותה בגלל אותו ריגוש.
אלחנן הזברה  |  27.05.19
לכל התגובות