אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אל על: החלה מכירת טיסות ישירות לטוקיו צילום: airlive

אל על: החלה מכירת טיסות ישירות לטוקיו

הדרך לאולימפיאדה בטוקיו תהיה ישירה מתמיד: אל על פותחת היום את מכירת הכרטיסים בקו הישיר והראשון מישראל לבירת יפן. המחיר במכירה מוקדמת יהיה החל מ-999$ אך מה קורה לאחר מכן? בדקנו

27.08.2019, 16:30 | שירי הדר, ynet
אל על הכריזה היום (ג') על התחלת מכירת כרטיסי הטיסה בנתיב החדש והישיר לבירת יפן. הקו מישראל לטוקיו יחל לפעול ב-11 במרץ 2020 עם שלוש טיסות שבועיות ישירות במטוסי הבואינג 787 דרימליינר.

קראו עוד בכלכליסט

הטיסה בהלוך תארך כ-11 שעות וחצי ובחזור כ-12 שעות וחצי.כאשר בהלוך הטיסות ייצאו במוצאי שבת, שני ורביעי. בחזור מנמל התעופה נאריטה שבטוקיו הן ייצאו בראשון, שלישי וחמישי.

טוקיו, יפן, צילום: שאטרסטוק טוקיו, יפן | צילום: שאטרסטוק טוקיו, יפן, צילום: שאטרסטוק

טיסת הבכורה מנתב"ג לטוקיו - טיסה LY091, תמריא ביום רביעי 11.3.2020 וטיסת הבכורה חזרה, מטוקיו לישראל שמספרה LY092, תמריא למחרת ביום חמישי, 12.3.2020.

החברה הודיעה בנוסף, כי לרגל תקופת ההשקה ועד התאריך 10.9.19היא תציע כרטיסי טיסה במחיר החל מ-$999 הלוך ושוב, במחלקת תיירים. המחיר כולל כבודה והושבה.

כמו כן, תינתן הטבה מיוחדת לחברי מועדון הנוסע המתמיד ובעלי כרטיס האשראי FLYCARD לרכישת כרטיסים תמורת נקודות במחיר מופחת.

נמל תעופה האנדה טוקיו יפן, צילום: airlive נמל תעופה האנדה טוקיו יפן | צילום: airlive נמל תעופה האנדה טוקיו יפן, צילום: airlive

כמה יעלה כרטיס לאחר ההשקה?

בבדיקה שערכנו באתר החברה מצאנו טיסות במחירים שמשתנים לפי ימי הטיסות, סוג הכרטיס: לייט (כולל תיק יד בלבד), קלאסיק (תיק יד, מזוודה והושבה), פלקס (2 תיקי יד, 2 מזודוות ובחירת מושב מורחבת), וסוג המחלקה - תיירים, מחלקת הפרימיום המוזל או הפרימיום הגמיש וכמובן הביזנס.

לדוגמה, מחיר כרטיס טיסה במחלקת תיירים מסוג קלאסיק יעלה לכיוון אחד 894.50$, כאשר ההמראה מנתב"ג תצא ביום שבת 4.4.20 בשעה 23:20, ובחזור תעלה 900$, כאשר היציאה מטוקיו תהיה ביום ראשון 12.4.20 ב-9:15 בבוקר. כך שסך הכל כרטיס טיסה שכזה יעלה כ-1,794$.

מצאנו גם אפשרויות נוספות החל מ-940$ הלוך וחזור, ב-1,110$ לשני הכיוונים וכו'. הכל כאמור תלוי בבחירות שתעשו מבחינת יום הטיסה, שעת ההמראה וסוג הכרטיס.

מה קורה בחברות אחרות?

בהשוואה לחברות תעופה אחרות, אשר מבצעות עצירת ביניים בדרך לבירת יפן, מצאנו טיסה ב-830$ הלוך ושוב עם אירופלוט בתאריכים 30.4.20-11.4.20, כאשר העצירה היא במוסקבה למשך כשעתיים. עם אותה חברה מצאנו גם טיסות ב-725$ אך עם יותר זמן עצירה בקונקשן ושעות מעט פחות נוחות.

עם חברת התעופה סוויס מצאנו טיסה ב-864$, אך בהלוך ישנן שתי עצירות ביניים: בציריך ובאוסקה שביפן. בחזור עצירה אחת בציריך באותם תאריכים.

עם אייר פראנס ישנה טיסה ב-1,059$ בתאריכים 30.4.20 עד 11.4.20. טיסה זאת עוצרת בפריז לשעה ו-10 דקות בהלוך ולקצת פחות משעתיים בחזור. אך מחיר זו לא כולל מזוודות.

גם חברות מהמזרח הרחוק שטסות לכאן מציעות טיסות ליפן עם עצירת ביניים, רובן מציעות חוויית טיסה ורמת שירות גבוהה מאוד כמו קוריאן איירליינס הקוריאנית, קתאי פסיפיק מהונג קונג והיינאן איירליינס הסינית.

לדוגמה, טיסה של קתאי פסיפיק אל טוקיו תעלה לכם 1,415$ במחלקת תיירים ב-8.4.2020. עצירה הבינייים תהיה כמובן בהונג קונג ומשך כל הטיסה יארך 17 שעות ו-15 דקות.

"ההחלטה על פתיחת נתיב טיסה ישיר ליפן התקבלה לאחר בקשות הולכות וגוברות של לקוחותינו וכעת נוכל להציע את חוויית הטיסה במטוסי הדרימליינר החדשים גם בטיסות ישירות לארץ השמש העולה. הקו החדש יאפשר לקדם ולפתח את התיירות היפנית לישראל. לחשוף את אזרחיה של יפן לעושר התרבותי, להיסטוריה ולנופים הייחודיים של ישראל", אמר מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על.

עוד אמר שטרסבורגר כי "פתיחת הנתיב הישיר ליפן, בפרט בשנה בה צפויים להיערך בה המשחקים האולימפיים, צפויה להגדיל את התנועה ולחזק באופן משמעותי את הקשרים הכלכליים והמדיניים בין ישראל ויפן".

הביקוש ליפן כיעד תיירותי ועסקי גדל בשנים האחרונות במספרים נרחבים. כ-40,000 ישראלים ביקרו ביפן בשנת 2018 וכ-20,000 יפנים בישראל.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות