אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אברקרומבי אנד פיץ' צוללת במכירות - ועל הדרך מורידה מחירים

אברקרומבי אנד פיץ' צוללת במכירות - ועל הדרך מורידה מחירים

בשבוע שעבר הודיע מותג האופנה האמריקאי היוקרתי על צניחה של 58% בהכנסותיו הרבעוניות, ובתור מהלך אסטרטגי הודיע מנכ"ל החברה על הורדת מחירים בשנה הבאה, כדי להתחרות ברשתות הזולות

02.03.2014, 17:53 | שירות כלכליסט

מותג האופנה האמריקאי אברקרומבי אנד פיץ' מוריד מחירים ומאבד מיוקרתו. כך מדווח ההאפינגטון פוסט. לאחר שביום רביעי בשבוע שעבר הודיעה החברה על צניחה של 58% בהכנסותיה הרבעוניות , אמר המנכ"ל מייק ג'פריס בשיחת ועידה לאחר פרסום התוצאות, כי החברה תוריד מחירים בשנה הבאה, כמהלך אסטרטגי שיאפשר לה לעמוד בתחרות עם רשתות אופנה זולות יותר. בנוסף, אברקרומבי מתמקדת יותר בחנויות המפעל ואף שוקלת לייצר קולקציות מיוחדות לחנויות אלו.

קראו עוד בכלכליסט

בחודש מאי האחרון משך המותג היוקרתי אש לאחר שהתברר כי אינו מחזיק בגדי נשים במידות אקסטרה-לארג' מאחר שחברה אינה מעוניינת שהמותג שלה יקושר עם אנשים שמנים. הסיפור הציף מחדש דברים שאמר ב-2006 מנכ"ל החברה השנוי במחלוקת, מייק ג'פריז, שהצהיר כי קהל היעד של החברה הוא צעירים רזים ואטרקטיביים, וכי אינו מעוניין שאנשים שאינם כאלה ילבשו את הבגדים שלו.

אברקרומבי מנסה כבר כמה שנים למצוא אסטרטגיות להוזלת המחירים, כך על פי אריק בדר, אנליסט קמעונות ומנהל בכיר בבנק ההשקעות ברין קפיטל (Brean Capital). ואולם לדבריו, "האמת היא שזוהי לא תוכנית עסקית לטווח הרחוק".

חנות של רשת אברקרומבי אנד פיץ חנות של רשת אברקרומבי אנד פיץ'. מניית החברה דווקא רשמה עלייה חנות של רשת אברקרומבי אנד פיץ

חרף תלאותיה של החברה, מניית אברקרומבי רשמה השבוע עלייה בוול סטריט, כפי הנראה כתוצאה מהידיעות שהחברה מתכוונת לרכוש בחזרה 150 מיליון דולר במניות. אברקרומבי אף פרסמה תחזית לתוצאות ל-2014 שעלה על התחזיות בשוק.

המנכ"ל מייק ג המנכ"ל מייק ג'פריס. הצהיר בעבר כי קהל היעד של המותג הוא צעירים רזים ואטרקטיביים המנכ"ל מייק ג

התוצאות החלשות של אברקרומבי משקפות חודשים ארוכים של סקנדלים ומאבקים פנימיים בהנהלת החברה. בהצהרה שפרסמה החברה אמר ג'פריס כי אברקרומבי מתמודדת עם סביבה "מאתגרת" של קמעונאיות אחרות של אופנת צעירים. אם פעם מותגים כגון אברקרומבי ואמריקן איגל היו המוצגים השולטים במסדרונות הקולג'ים ובתי הספר האמריקאים, הרי שכיום הצעירים מבכרים "אונה מהירה" כגון H&M ו-Forever 21.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
תפסיקו לבלבל
איכות בגדים כמו שלם לא נראתה זמן רב!! גינסים ,חולצות, אפילו תחתונים שלא מתבלים נמתחים או משנים צורתם. אחלה של בד !!! וזה שהם ירדו במחירים אז ללא ספק הם יהיו מקום ראשון בחברות המתחרות. ! כי כל שאר החברות זבל... ראו קסטרו ואיכות בגדיהם העלובים וכן גם רנואר שאחרי עונה צרייך כבר להחליף חולצה. רוצים להנות ? קנו אברקרומבי!!!
מותג , הרצליה  |  02.03.14
8.
תגידו מה שתרצו, אבל לפחות הבגדים שלהם יושבים כמו שצריך על רזים
כאחד שהיה רזה כל חייו, קניית בגדים היא בגדר סיוט. חולצות פולו (למשל של ראלף לורן), חולצות מכופתרות, מכנסיים וכו' - הכל נראה כמו שק. הכל מותאם לאנשים "גדולים". הבגדים של אברקרומבי יושבים בול. ואגב, מי שרוצה את אותם בגדים בחצי מחיר - יכול לקנות הוליסטר. אותם בגדים - לוגו אחר. אני לא יודע אם זה בגלל המדיניות (המבחילה, יש לציין) שלא לייצר בגדים במידות גדולות, אבל הגזרות שלהם מתאימות לרזים. את הבגדים שלהם אני מזמין אונליין כבר שנים.
לא שמן  |  02.03.14
לכל התגובות