אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לאיזו חברת ביטוח יש את השירות הטוב ביותר? צילם: אוראל כהן

לאיזו חברת ביטוח יש את השירות הטוב ביותר?

משרד האוצר מפרסם את מדד השירות בתחום הביטוח לשנת 2015 ומגלה אילו חברות משלמות הכי הרבה תביעות ומטפלות בהן הכי מהר

20.04.2016, 14:41 | רחלי בינדמן

AIG, שירביט וביטוח ישיר זוכים לדירוגים גבוהים במדד השירות, בזמן שמנורה והפניקס מדשדשות מאחור: אגף שוק ההון במשרד האוצר פרסם היום (ד') את מדד השירות של חברות הביטוח לשנת 2015 בתחומי הביטוח השונים.

קראו עוד בכלכליסט

המדד מתפרסם מידי שנה במטרה ליידע את המבוטחים אילו חברות משלמות הכי הרבה מהתביעות, אילו מטפלות בהן במהירות בתביעות ואילו חברות נותנות את השירות הטוב ביותר. באמצעות זאת יוכלו הצרכנים לתעדף בין חברות הביטוח לפי השירות, שהוא חלק עיקרי מהמוצר אותו מציעות החברות, שעשוי להיות קריטי כאשר מתעורר צורך לממש את הביטוח, במקרה של תאונה או מאורע בריאותי.

בתחום ביטוחי החובה לרכב שירביט מתברגת במקום הראשון, אחריה שומרה ו-AIG, בעוד שהפניקס נמצאת במקום האחרון ומנורה במקום לפני אחרון. בתחוםהביטוח המקיף לרכב נמצאת AIG במקום הראשון, שירביט במקום השני  ובמקומות האחרונים: מנורה והפניקס.

התחום ביטוחי הדירה מובילות AIG ושירביט שוב, כשהפניקס, כלל ומנורה במקומות האחרונים. בביטוח הוצאות רפואיות (ניתוחים, השתלות, תרופות, ומחלות קשות) מובילה ביטוח ישיר, בעוד שהפניקס ומגדל במקום האחרון. בביטוח נזקים רפואיים AIG וביטוח ישיר במקומות הראשונים ואילו הפניקס וכלל במקומות האחרונים. גם בביטוח נסיעות לחו"ל מובילות AIG וביטוח ישיר בזמן שמנורה ומגדל נמצאות בסוף הדירוג.

שי פלדמן, מנכ"ל AIG מסר: "אנחנו גאים לזכות במקום הראשון, שנה שלישית ברציפות, בתשלום התביעות. אנחנו שמחים שמדד המצוינות מייצר ערך עבור הצרכנים, שכן הוא גורם לחברות הביטוח לשפר את השירות שהן מעניקות, ולראיה השיפור בציונים של לא מעט חברות אחרות. הצרכנים היום מודעים יותר מבעבר, והמדד משמש עבורם שיקול מרכזי בבחירת חברת הביטוח".

הפניקס. במקומות האחרונים הפניקס. במקומות האחרונים הפניקס. במקומות האחרונים

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות