Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility
תגית
אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קראו עוד
סגור
צביקה ביידא
12 כתבות אודות צביקה ביידא
שינוי ארגוני וצמצומים בשופרסל: מערך האונליין לא יהיה עצמאי ויוכפף לסמנכ"לים
03.12.23
|
גולן חזני
מנכ"ל שופרסל אונליין צביקה ביידא עוזב אחרי יותר מעשור בקבוצה
12.11.23
|
נורית קדוש
מנכ"ל שופרסל אונליין: "חלק מהחברות שניסו לשחק אותה הייטק נכנסו לבעיה"
15.11.22
|
נורית קדוש
תפקיד המגזר העסקי בשיקום האמון הציבורי
05.03.21
|
צביקה ביידא
"עצם הקיום של שירות בשעת חירום - הוא השירות עצמו"
27.10.20
|
מעין מנלה
שירות לקוחות בימי חירום נדרש להתאמות חדשות
25.10.20
|
צביקה ביידא
"הרובוטים נכנסים לעולמות השירות אבל לא יכולים להחליף את הקשר האישי"
02.12.19
|
רחלי בינדמן
"עדיין לא נולד המחשב שיכול להרגיע אדם”
01.12.19
|
נעמי צורף
סמנכ"ל לקוחות ושירות בשופרסל: "לקוח לא מרוצה מלמד אותנו יותר מלקוח מרוצה"
26.11.18
|
תומר הדר
“המשימה היא לתת ללקוח מחיר הוגן וחוויית קנייה"
21.11.18
|
נעמי צורף
צביקה ביידא: "שירות זה לא שאלה של כסף, יש להבטיח שירות מיטבי גם בתקופות צמצום"
21.11.17
|
נורית קדוש
"הרשתות צריכות להתמקד בחווית לקוח לצד מחירים הוגנים”
19.11.17
|
מעין מנלה
התגיית לא קיימת ,אנא נסה בשנית.